Aplikacija „Moje mesto“: Unapređenje komunikacije građana i lokalne samouprave

Кancelarija za informacione tehnologije i elektronsku upravu, u cilju što bolje komunikacije građana i organa državne uprave, pripremila je smartfon aplikaciju „Moje mesto“, kao još jedan komunikacioni kanal. Putem ove aplikacije građani će moći da se obraćaju sa zahtevima, da prate vesti, učestvuju u anketama, prijavljuju probleme. Кorišćenje aplikacije donosi još jedno pozitivno iskustvo, a ujedno unapređenje prakse dosadašnje komunikacije lokalne samouprave sa sugrađanima. 

Aplikacija „Moje mesto“ informativnog je karaktera i služi da informiše o vestima, aktuelnostima i komunalnim problemima, kako u Kikindi, tako i u drugim lokalnim samoupravama, na teritoriji Republike Srbije. Aplikacija  daje mogućnost učestvovanja u iniciranju donošenja odluka, koje će pomoći u razvoju lokalnih samouprava. Putem ove aplikacije omogućeno je sugrađanima učestvovanje u anketama, kao i mogućnost prijave problema. 
Takođe su dostupne važne informacije bilo gde i direktno iz izvora – struja, voda, gas, organizovani događaji itd. Aplikacija je izgrađena za decu i starije osobe, nema registracije ili prijave, veličina aplikacije je 2MB, a aplikacija ne prikuplja nikakve lične podatke. 

 

 

error: Content is protected !!