Praktični saveti za organizaciju korporativnih proslava ove godine

Korporativne proslave se ubrajaju u jedne od najomiljenijih događaja koje se svake godine željno iščekuju širom sveta. Mnoge firme mesecima unapred počinju sa detaljnim planiranjem, pripremom i organizacijom velike korporativne žurke koja će obeležiti kraj još jedne poslovno uspešne godine.

Organizacija korporativnih proslava je ozbiljan zadatak HR menadžera i iskusnih agencija koje već godinama uspešno organizuju korporativne proslave jer se posebno vodi računa o svakoj sitnici koja će biti deo tog važnog dođaja.

Ukoliko ste sami odlučili da preuzmete na sebe veliku stvar kao što je organizacija korporativne proslave, evo nekoliko praktičnih saveta koji će vam pomoći da napravite gala žurku za pamćenje.

Odaberite idealnu lokaciju shodno broju zvanica

Prvo što morate da imate na umu, kada planirate jednu veliku korporativnu zabavu, jeste tačan datum i broj zvanica kako biste znali koliki prostor tražite i kog dana. Ukoliko planirate da pozovete veliki broj ljudi iz firme, shodno tome morate da birate velike sale i restorane koji će biti u stanju da prime toliki kapacitet gostiju.

Veoma je važno da se gosti u jednom objektu osećaju prijatno i zato morate voditi računa da im obezbedite dovoljno mesta za igru i optimalan broj ljudi po stolu kako ne bi došlo do bespotrebnog guranja.

Imajte na umu da se mesecima, pa čak i do godinu dana unapred rezervišu određeni datumi u restoranima, hotelima, salama za proslave i splavovima, jer je veliko interesovanje za proslavu drugih žurki kao što su: venčanja, krštenja, rođendani i korporativne žurke drugih firmi.     

Obezbedite grupni prevoz i smeštaj za zaposlene iz drugih gradova

Ukoliko vaša firma ima više zaposlenih iz drugih gradova ili država, osim pronalaženja idealne lokacije i rezervacije objekta na vreme vodite računa i o grupnom prevozu i smeštaju.

Najidealnije rešenje za sve zaposlene koji na proslavu dolaze iz okolnih, bližih gradova jeste da im organizujete prevoz autobusom ili kombijem. Ako imate zaposlene koji dolaze iz inostranstva, onda je pronalaženje obližnjeg smeštaja u hotelu ili u apartmanu gotovo obavezna stvar.

Na taj način ćete biti sigurni da su vaši zaposleni odlično zbrinuti, a ono što svakako želite da izbegnete jeste da im bilo šta ugrozi bezbednost prilikom dolaska ili vraćanja.

Angažujte iskusan bend koji će biti zadužen za vrhunsku atmosferu

Kada ste rezervisali salu ili restoran, kao i prevoz i smeštaj za goste iz drugih mesta, ono što je najvažnije za uspeh jedne korporativne proslave je iskusan bend koji će biti zadužen za vrhunsku atmosferu.

Čak i vrapci na grani znaju koliko muzika može da utiče na celokupan doživljaj jedne korporativne žurke. Ako je bend odličan, vaša proslava će biti pun pogodak. U suprotnom, čak ni najlepša dekoracija ni dirljivi govori neće pomoći u podizanju atmosfere kod razočaranih gostiju.

Najbolji bendovi su oni koji znaju kada je pravo vreme za sviranje laganijih pesama, postepeno zagrevanje sa onim “malo bržim”, i najvažnije, kada je savršen trenutak za stvaranje prave žurke uz pomoć najvećih svetskih i domaćih hitova koji će doprineti da proslava bude fenomenalna i nezaboravna.

Kao što je slučaj sa lokalima, tako i odlične bendove morate angažovati dosta vremena unapred jer su zbog njihove kvalitetne svirke i zagarantovano dobrog provoda, njihovi rasporedi gotovo sasvim puni i više od godinu dana unapred.

Napravite detaljan protokol dešavanja 

Gotovo svaka korporativna žurka ima svoj detaljan protokol dešavanja i tačnu satnicu kada se planira njihova realizacija. Tako će u jednom protokolu stajati vreme okupljanja gostiju, za služenje večere, za održavanje govora, dodelu nagrada ili nagradnih igara, vreme za posebne goste večeri i tome slično.

Detaljan protokol dešavanja je idealna stvar kako bi napravili strukturu same proslave, ali se preporučuje da ne preterate sa programom, već da u nekom trenutku dopustite bendu da do kraja večeri bude u prvom planu, kako bi se vaši gosti sjajno proveli.

Dekorišite prostor u skladu sa željenim ambijentom

Ukoliko planirate tematsku žurku sa kostimima ili posebnim dres kodom, naznačite to u pozivnicama i pronađite savršenu dekoraciju za prostor, koja će pratiti tu tematiku. Ako ste zamislili luksuzan ambijent sa elegantnim dres kodom, onda dekorišite prostor tako da on izgleda impozantno i glamurozno.

Predivno cveće u velikim vazama, ambijentalno osvetljenje koje možete da dobijete uz korišćenje svećnjaka na stolovima mogu da doprinesu luksuznom izgledu jednog ambijenta. 

Ako je u pitanju maskenbal ili opuštena žurka, tu možete pustiti mašti na volju i napraviti fenomenalno dekorisan prostor uz pomoć konfeta, balona i drugih, pažljivo odabranih rekvizita koji će pratiti temu žurke.

Uživajte zajedno sa svojim kolegama

Na kraju svega, ne zaboravite da uživate zajedno sa svojim kolegama i da se odlično provedete, jer je u pitanju žurka koja je namenjena i za vas. Ukoliko se dese neke nepredviđene okolnosti, nemojte da dozvolite da vas obuzmu stres i briga, jer su mnoge stvari lako rešive.

Zapamtite možda i najbitniju stvar od svega – niko nije došao da osuđuje,  već da se odlično provede.

error: Content is protected !!