Počela rekonstrukcija pruge Kikinda – MSK

Akcionarsko društvo za upravljanje javnom železničkom infrastrukturom „Infrastruktura železnice Srbije“ danas je započelo rekonstrukciju pruge Kikinda – Metanolsko-sirćetni kompleks, u dužini od šest kilometara. Ova pruga biće rekonstruisana prvi put nakon više decenija. Završetak radova planiran je za mart 2020. godine, a ukupna procenjena vrednost posla iznosi 3,36 miliona evra.

„Infrastruktura železnice Srbije“ prugu Кikinda – MSК Кikinda rekonstruisaće samostalno, odnosno sopstvenim sredstvima, opremom i ljudstvom, a u okviru trogodišnjeg programa obnove regionalnih pruga u Srbiji koji je započela prošle godine. 

Radovi obuhvataju zamenu stare kolosečne rešetke na drvenim pragovima, nestandardnim šinama i kolosečnim priborom i zastorom od šljunka sa novom kolosečnom rešetkom na betonskim pragovima i zastorom od novog tucanika. Ugradiće se šine i pragovi pridobijeni sa magistralnih pruga, kao i novi.

Po završetku radova, brzina vozova sa sadašnjih 10 kilometara na čas biće podignuta na 50 kilometara na sat, a osovinsko opterećenje će sa sadašnjih 16 tona po osovini, biti podignuto na 22,5 tone po osovini.

Rekonstrukcija pruge Кikinda – MSK Кikinda značajno će doprineti povećanju bezbednosti i efikasnosti železničkog saobraćaja, kao i produktivnosti rada MSK Кikinda. Naime, ovom deonicom za potrebe MSК Кikinda mesečno saobraća oko 550 do 600 teretnih vagona, a njima se najviše prevozi sirćetna kiselina i metanol, pa će rekonstruisana pruga omogućiti brži i kvalitetniji transport ove robe železnicom. 

error: Content is protected !!