JP „Toplana“: Potraživanja od korisnika veća od dugovanja Srbijagasu

Grejna sezona se bliži, prvi deo predviđenih remontnih aktivnosti je završen i sanirani su problemi iz prethodne sezone, a  zbog nedostatka finansijskih sredstava drugi deo planiranih radova neće biti izvodljiv. Potraživanja JP „Toplana“ od korisnika usluga daljinskog grejanja veća su za blizu 20 miliona u odnosu na dugovanja preduzeća prema dobavljačima. 

U toku maja i juna meseca Javno preduzeće „Toplana“ završilo je najveći deo planiranih remontnih radova. Na Mikronaselju izmenjena su tri kraka i izolovan je deo magistralnog voda, u ulici Hajduk Veljka izmenjen je kompletan vrelovod i urađeni su novi priključci za tri podstanice. Ostali radovi predviđeni za drugi deo sezone neće biti izvršeni ove godine, a za radove urađene do sada utrošeno je oko 5,5 miliona dinara. Direktor Javnog preduzeća „Toplana“ Miroslav Čičulić objašnjava razlog nedostatka finansijskih sredstava:

Došli smo u situaciju da su naša potraživanja od korisnika veća od naših dugovanja prema poveriocima. To znači da mi na računu imamo novac da platimo nesporna potraživanja prema Srbijagasu. Tekuće dugovanje prema dobavljačima iznosi 38 miliona dinara, što je ubedljivo najmanje za poslednjih nekoliko godina, dok su ukupna potraživanja od korsinika oko 57 miliona. 

 

Direktor JP „Toplana“ Miroslav Čičulić

 

Čičulić je istakao da naplata potraživanja „Toplane“ nije u skladu sa potrebama vraćanja duga za gas. Do sada je kod izvršitelja predato oko 200 tužbi, a početkom avgusta poslate su 243 opomene korisnicima. Direktor „Toplane“ apelovao je na korisnike daljinskog grejanja da izmire svoja dugovanja do početka grejne sezone. On je dodao i da se do kraja godine ne očekuje promena cene grejanja.

 

 

error: Content is protected !!