JP „Kikinda“: Počelo redovno očitavanje vodomera

Javno preduzeće za komunalnu infrastrukturu i usluge „Кikinda“ obaveštava potrošače da je počelo redovno očitavanje stanja vodomera u kategoriji domaćinstva, u gradu i prigradskim naseljima. Očitavanje će se vršiti narednih mesec dana, svakog radnog dana od 7 do 15 časova. S obzirom na to da je tačno očitano stanje potrošnje na vodomeru u obostranom interesu, mole se korisnici da u pomenutom vremenskom periodu omoguće radnicima JP „Кikinda“ nesmetan pristup brojilima, da sa poklopaca šahtova i iz samih šahtova uklone sve što bi otežalo ili onemogućilo očitavanje vodomera. 

Ukoliko se neko od potrošača za vreme očitavanja ne bude nalazio na adresi lokacije vodomera, biće ostavljeno pismeno obaveštenje o poseti sa brojem telefona na koji su u obavezi da jave stanje sa svojih vodomera u roku od 5 dana, na broj telefona 422-509 radnim danima od 7 do 14 časova. Održavanje šahta u kome se vodomer nalazi obaveza je potrošača i zato je neophodno da vode brigu o njima, navedeno je u saopštenju JP „Kikinda“. 

Takođe, korisnici mogu da svakog meseca, u periodu od 10. do poslednjeg dana u mesecu, prijave stanje svog vodomera brzo i jednostavno preko aplikacije na sajtu jpkikinda.rs, klikom na baner Prijava stanja vodomera i unosom podataka sa prve strane računa: šifre objekta i lozinke za prijavu. Stanje je moguće prijaviti i telefonom, pozivom na broj 0230/422-509 od 20. do 25. svakog meseca. Prijava stanja vodomera moguća je samo za fizička lica, vlasnike pojedinačnih vodomera.

error: Content is protected !!