Ami Radio na jubilarnim „Radio danima“

Jesenji seminar „Radio dani“, zbog vanrednih okolnosti izazvanih epidemijom, umesto na Zlatiboru održan je juče i danas onlajn, putem Zoom aplikacije. Događaj 20. put organizuje Udruženje radio-stanica RAB Srbija. 

Na 20. po redu „Radio danima“ učestvuju vlasnici i direktori radio stanica članica RAB Srbija, među kojima su i Ami Naksi i Palas radio, kao i radio stanica iz Hrvatske, BiH, Makedonije, Crne Gore, urednici, voditelji i dizajneri zvuka radio stanica članica RAB Srbija, gosti iz drugih radijskih udruženja. 

Radujemo se što imamo priliku da se susretnemo makar i na ovakav način i što i ovog puta imamo priliku da pokažemo da za radio kao medij ne postoje prepreke. Ovi naši 20. Radio dani bolji su nego svi prethodni, pošto mi uvek idemo samo napred, jer mi smo RAB Srbija – izjavila je predsednica RAB-a Maja Rakovic. 

Predavači i panelisti bili su: prof. dr Miladin Kovačević, direktor Republičkog zavoda za statistiku, Rich McClear, radijski ekspert, dugogodišnji direktor IREX Serbia (SAD), Bud Stiker, marketing stučnjak i konsultant (SAD), Silvija Londero Šimleša, direktorica i gl. i odg. urednica Media Servis Global (Hrvatska), Adnan Osmanagić, RSG group, generalni direktor (BiH), Gjorgi Savev, vlasnik i direktor City radija (Makedonija), Orhan Hodžić, vlasnik i direktor Elmag radija (Crna Gora), Ivo Samplonius, PodWorkz, Podcast Producties (Holandija), Robert Brndušič Deduš, Senior Business Development Consultant, (MBMI Companies), Tamara Mikuš, nekadašnja muzička urednica Class FM, Budimpešta, sada programska direktorka Slager FM, (Budimpešta), Tomislav Jakobović, konsultant, Brand Media Consulting, (Hrvatska), Goranka Jednak Maksimović, Radiodays Europe, Aleksandra Milutinović, hitmejker, Lukijan Ivanović, muzičar, Klaudija Čular, Croatia Records, Nikola Jovanović, PR & Marketing manager Kontra Records, Marko Spalević, PR menadžer NAXI radija, Beograd, Nikola Kovačević, direktor NAXI Media Mix, Beograd, Ferenc Berček, član Saveta RAB Srbija, Nevena Azinović, kreativni direktor NAXI radija, Beograd, Ivana Stanković, marketing menadžer NAXI radija, Beograd, i Željka Dimić, direktor marketinga NAXI radija, Beograd. 

Programske teme bile su: klijenti i prodaja u doba korone, očekivanja i stanje u Mađarskoj za vreme virusa, Radio posle krize, Pitanja i odgovori, 100 godina komercijalnog radija, Značaj muzike u radio imidžingu, Oglašavanje u kriznim vremenima. Teme okruglog stola bile su kako radio funkcioniše u doba korone i muzičari i radio. 

Za muzički deo programa bili su zaduženi „Boemi“, Oliver Katić, Osvajači i Nevena Božović. 

error: Content is protected !!