Ekološka akcija kompanije „Le Belier“: Radnici posadili 30 crnih borova

fb-share-icon0
0
Pin Share20

Kompanija „Le Belier“ organizovala je danas događaj pod nazivom „Be green“, u sklopu kojeg je u Distričkoj ulici u Kikindi, kod restorana „Lovac“, posađeno 30 sadnica crnog bora. U akciji je učestvovalo više desetina radnika, a u okviru ovog ekološkog događaja nagrađeni su i zaposleni koji su bili najuspešniji na konkursu na temu zaštite životne sredine. 

Prema rečima rukovodstva kompanije „Le Belier“, cilj današnje akcije je predstavljanje nove zelene strategije, kojom se ide u korak sa globalnom zelenom transformacijom: 

Komapnija „Le Belier“ realizuje strategiju „Be Green“ na sva tri kontinenta na kojima posluje. Imamo veoma ambiciozne planove u okviru ove strategije, da do 2030. godine smanjimo emisiju ugljen-dioksida za 50 procenata – rekao je Paskal Marmoa, direktor fabrike „Le Belier“ Kikinda i dodao da potreba za delovima od aluminijuma u automobilskoj industriji raste na svetskom nivou, što su dobre vesti, jer će porastom tih potreba rasti i potreba za radnicima: 

– Trenutno razvijamo projekte za neke od najvećih proizvođača automobila, kao što su „Micubiši“, „Porše“ i „Audi“. U Kikindi će se odvijati ceo proces, livenje, mašinska obrada i montaža. Naredne godine obeležavamo jubilej od dvadeset godina poslovanja u Kikindi, a za ove dve decenije pokazali smo se kao stabilan partner lokalnoj zajednici – rekao je  Marmoa. 

Saša Tanackov, član GV zadužen za privredu i investicije, istakao je da su ovakve aktivnosti veoma značajne za naš grad, koji spada u sredine sa najmanjim procentom pošumljenosti:

Svaka aktivnost koju sprovodi grad, ali i institucije i privredna društva, u cilju povećanja procenta šumovitosti je veoma značajna. Tranzicija ekonomije na globalnom nivou, pa i kod nas, napraviće u narednom periodu zaokret ka zelenoj ekonomiji i  zelenoj energiji. Veliki dobavljači, posebno u automobilskoj industriji, zahtevaju posedovanje dodatnih sertifikata, koji podrazumevaju određeni procenat korišćanja zelene enrgije tokom proizvodnje – rekao je Tanackov.  

Prošlog meseca u kompaniji „Le Belier“ organizovan je i konkurs namenjen radnicima, gde su zaposleni imali priliku da iskažu kreativnost smišljanjem slogana na temu zaštite životne sredine. Autori tri najbolja slogana, Miomir Čolić, Goran Čeleketić i Darko Živković, nagrađeni su u okviru današnjeg događaja električnim trotinetima. 

 

fb-share-icon0
0
Pin Share20
error: Content is protected !!