Udruženje potrošača Kikinde: Da građani vode računa kakve ugovore potpisuju sa bankama

Udruženje potrošača Kikinde nastaviće da obavlja poslove regionalnog savetovališta, s obzirom na to da je ponovo dobilo ovlašćenje na osnovu projekta Ministarstva trgovine i telekomunikacija. To znači da će se nastaviti aktivnosti zaštite prava potrošača na teritoriji Vojvodine, kako je i bilo u prethodnom periodu, podseća predsednik UPOK-a, Darko Cvijan.

Pored toga, UPOK je na preporuku resornog ministarstva postao deo projekta Privredne komore Srbije za dodelu žiga “Čuvarkuća“, koji ima za cilj da na najbolji način promoviše domaće proizvođače, domaću radnu snagu i 80 posto domaćih sirovina. Takođe, kaže Cvijan, poslednjih dana Kikinđani se raspituju za tužbu banaka za obradu kredita:

Prema našim informacijama, do sada je podneseno više od 30.000 tužbi protiv banaka, ali se u međuvremenu pojavila i informacija da je moguće da država donese lex specialis kojim bi bankama bilo naređeno da ukinu obradu kredita, a da se nadoknada klijentima isplati bez tužbi. Pozivamo potrošače da budu veoma oprezni prilikom potpisivanja ugovora jer može da nastane probem. Ono što se mi pitamo jeste šta ako se zaista desi da država donese lex specialis, a potrošači su u međuvremenu angažovali avdokate, ko bi snosio troškove advokata. Zato apelujemo na potrošače da prilikom potpisivanja bilo kakvih ugovora, obavezno pročitaju sve detalje kako bi znali sve svoje obaveze – kaže Cvijan.

Udruženje potrošača Kikinde radi od 9 do 14 sati za sve koji žele da telefonski prijave problem, dok je od 14 do 17 sati predviđeno vreme za prijem potrošača u prostorije udruženja. 

error: Content is protected !!